voor vrijwilligers

De regioconsulent

Niet iedereen is geschikt om deel te nemen aan een groepsvakantie. Een goede werving en selectie van gezinnen die in aanmerking kunnen komen voor een welverdiend Weekje Weg is dan ook van belang voor het succes van de vakantieweek.

Als doortastend regioconsulent met affiniteit voor de doelgroep ben jij de spil tussen de gezinnen, de deelnemende gemeente en Stichting Weekje Weg, geef je alle partijen informatie en ben je bekend met de netwerken en de sociale kaart van de desbetreffende gemeente.

Goed beslagen ten ijs

We zorgen ervoor dat je over alle nodige informatie beschikt om jouw rol goed invulling te kunnen geven. Naast de handvatten die wij je mee zullen geven, nodigen we je ook graag uit deel te nemen aan ons trainingsweekend waarin je kennis maakt met ons vrijwilligersteam van ervaren begeleiders, animatoren en campingcontactpersonen. Zij delen maar al te graag hun verhalen die jou helpen bij de werving en selectie van de juiste gezinnen.

Wat regelen we voor je?

Als vrijwilliger krijg je de reiskosten van en naar de verschillende locaties die jij moet bezoeken uiteraard vergoed, evenals de reiskosten van en naar het trainingsweekend.

Wat krijg je er voor terug?

Dankbare reacties en prachtige verhalen van de gasten waarvoor jij het mogelijk hebt gemaakt deel te nemen aan een unieke vakantieweek.

Enthousiast?

Kun jij niet wachten om gezinnen te werven, selecteren en te mogen verblijden met het mooie nieuws dat ze op vakantie mogen? Neem dan contact met ons op of vul hier het aanmeldformulier in.