voor vrijwilligers

De animator

Jouw vindingrijkheid, creativiteit, sportiviteit en enthousiasme zijn aanstekelijk? Je energie oneindig? Dan ben jij vast dé aangewezen animator waar wij naar op zoek zijn.

Als animator zorg jij ervoor dat de kinderen een fantastische week ervaren. Vol met leuke – door jou verzonnen – (creatieve) opdrachten en spelletjes. Neem hen mee op avontuur door de bossen. Laat ze knutselen met gevonden voorwerpen uit de natuur. Dans, lach en speel!

Goed beslagen ten ijs

Het vermaken van kinderen vraagt nogal wat inlevingsvermogen en creativiteit. Natuurlijk heb jij door jouw ervaring reeds behoorlijk wat in huis om er een geslaagde week van te maken. Daarnaast laten we je ook graag kennis maken met onze ervaren begeleiders zodat zij hun ervaringen met je kunnen delen en jij voldoende handvatten hebt om jouw week succesvol te maken. Deze kennismaking vindt plaats tijdens het trainingsweekend en op een instructiedag op de locatie waar de vakantieweek wordt uitgevoerd.

Wat regelen wij voor je?

Als vrijwilliger krijg je kost en inwoning tijdens de vakantie(werk)week uiteraard vergoed, evenals de reiskosten van en naar de locaties van de vakantieweek, het trainingsweekend en de instructiedag. Verder ben je tijdens het vrijwilligerswerk verzekerd voor WA en ongevallen. Uiteraard zorgen we ook voor bergen knutsel- en speelmateriaal.

Wat krijg je er voor terug?

Een unieke week en een onvergetelijke ervaring!

Tipje van de sluier?

Bekijk hier alvast een kort filmpje van één van onze animators.

Enthousiast?

Zin in springende en lachende kinderen om je heen doordat jij hen een bijzondere week geeft? Neem dan contact met ons op of vul hier het aanmeldformulier in.