Terugkomdag voor vrijwilligers

Op zaterdag 9 november was de Terugkomdag voor alle vrijwilligers die afgelopen zomer gewerkt hebben.  Als begeleider van een vakantieweek, als campingcontactpersoon of als regioconsulent.

Een dag om de vrijwilligers te bedanken voor hun inzet en enthousiasme. Zonder hun hulp zijn er geen Weekjes Weg!

Met een opkomst van 50 vrijwilligers, die uit het hele land (en zelfs twee net over de grens) komen, was het gelijk een gezellige en drukke boel!

In de ochtend keken we met elkaar terug naar afgelopen seizoen, en na de lunch stond een spetterende workshop op het programma! We staken ons helemaal in het plastic (hoe charmant) en gingen kunstwerken maken door met verf te gooien. Twaalf kleurige doeken werden er gefabriceerd.

Deze doeken zullen in de zomer van 2020 opgehangen worden in de slaapkamers van de nieuwe accommodatie Het Edelhert. Uit de evaluaties bleek namelijk dat men de ruimtes niet heel gezellig vond ingericht. Dus daar gaan we wat aan doen!

Tijdens deze dag kon de vrijwilliger door middel van een prikker aangeven of hij/zij komende zomer weer beschikbaar is, en dat is gelukkig bij de meesten weer het geval!

Na een diner was de dag ten einde en keken wij met een voldaan gevoel terug naar deze gezellige dag!