Midwinter Weekje Weg

Van maandag 10 december tot en met vrijdag 14 december organiseren wij voor gasten uit de gemeente Zwolle een midwinter Weekje Weg in groepsaccommodatie De Pinksterbloem bij Stichting Paasheuvelgroep locatie Vierhouten.

Deze groep van 18 personen, in de leeftijd van 45 tot en met 65 jaar, bieden we een uitgebreid programma met onder andere een fietstocht, een creatieve workshop en een wandeling door de bossen van Vierhouten. Alle maaltijden worden verzorgd door het terrein. De begeleiding van deze midweek is in handen van drie enthousiaste vrijwilligers.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus woont u in de gemeente Zwolle en voldoet u aan de leeftijdscriteria, meldt u zich dan aan via weekjewegzwolle@ziggo.nl, of via telefoonnummer 06-83589776.