voor vrijwilligers

Aanmeldformulier

• Deze gegevens worden gebruikt om contact met u op te nemen. Zie verder de privacyverklaring.
  • Velden met een *sterretje zijn verplicht!
  • Max. file size: 32 MB.
  • Verwerking persoonsgegevens

Met het doorsturen van dit aanmeldformulier en je CV ga je akkoord met de verwerking van jouw persoonsgegevens: Het aanmeldformulier en je CV worden verstrekt aan de beroepskrachten van onze stichting en de Werkgroep (bestaand uit een aantal vrijwilligers) die ondersteunen in het selectieproces. Jouw naam, telefoonnummer, mailadres en foto worden inzichtelijk gemaakt voor het team waarmee jij een Weekje Weg gaat draaien zodat jullie tijdig kennis met elkaar kunnen maken en maken onderdeel uit van ons smoelenboek wat uitsluitend onder onze beroepskrachten en vrijwilligers gedeeld wordt zodat onder meer eventuele carpoolafspraken t.b.v. bijeenkomsten eenvoudig met elkaar gemaakt kunnen worden. Jouw naam, geboortedatum en eventuele dieetvoorkeur worden verstrekt aan personen, instanties, leveranciers, partners die ingehuurd/gebruikt worden voor de uitvoering van het Weekje Weg dat je gaat draaien, het vervoer en het vermaak (animatie/uitstapjes etc). We bewaren jouw persoonlijke gegevens schriftelijk en digitaal. Indien je ingeschreven staat kun je schriftelijk aanvragen je gegevens in te zien, te wijzigen indien er onjuistheden in staan, te laten verwijderen en/of niet wilt worden benaderd met informatie over onze vakanties.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.