De Holenberg
Op recreatieterrein De Holenberg bieden wij groepsvakanties op basis van volpension aan in accommodaties De Kiet en ‘t Horst. Elk gezin heeft een eigen blokhut (houten tent) met drie stapelbedden, een tafeltje en twee stoelen.  In het groepsgebouw zijn twee toiletten, een keuken en een woonkamer met tafels en stoelen. De week wordt begeleid door twee vrijwilligers.
In het programmapakket zitten gratis fietsen, een uitstapje naar attractiepark Het Hemelrijk en kaartjes voor het golfslagbad in Oss. Een recreatieteam verzorgt drie maal per dag een activiteitenprogramma voor alle kinderen op het kampeerterrein.

't Horst

De individuele vakanties op basis van zelfverzorging (met uitzondering van drie warme maaltijden) vinden plaats in stacaravans voor maximaal zes personen. De stacaravans zijn compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Er staan er vijf op het grasveld voor het eetcafĂ© en vier in het bos.

Kinderen vinden verkoeling in de waterplas, waar zich 's avonds kikkers en salamanders verzamelen om je op een prachtig concert te trakteren.

Ga naar routebeschrijving