Donateur worden?

Waar gaan we dit jaar heen?

Meer dan een miljoen gezinnen vragen zich niet af waar ze heen gaan met vakantie. Ze hebben er eenvoudig het geld niet voor. Maar juist voor deze gezinnen met kinderen is het belangrijk om even uit de dagelijkse 'overlevingssleur' te zijn.

Gunt u anderen ook een Weekje Weg ?

Steun dan Stichting Weekje Weg. We realiseren vakanties voor gezinnen en kinderen die op één of andere manier in de knel zijn geraakt. We ervaren gelukkig dat particulieren en bedrijven oog hebben voor de samenleving en vanuit die maatschappelijke betrokkenheid Weekje Weg als donateur gaan ondersteunen. Natuurlijk zijn incidentele bijdragen ook van harte welkom!

Meldt u hier aan als donateur of stort een eenmalige bijdrage op IBAN nummer NL80 INGB 0000 008280 in Vierhouten.

U kunt Stichting Weekje Weg ook kiezen als doel van de opbrengst van een jubileum of ander feestje.

En u kunt met de Vriendenloteij meespelen met lot(en) voor Stichting Weekje Weg. Een lot kost € 12,- per maand en u speelt in een jaar 14 keer mee. De helft van uw inleg gaat naar Stichting Weekje Weg. Elke maand maakt u tevens kans op vele prijzen waar ook uw vrienden in mee kunnen delen.

Ga naar https://www.vriendenloterij.nl/Meespelen.htm?beni=3010 en koop uw lot(en) voor Stichting Weekje Weg.